Data zamieszczenia informacji na stronie: 14.02.2013
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Sopot: przewóz słuchaczy na zajęcia Południowobałtyckiej Akademii Teatru Niezależnego na trasie Kłajpeda - Sopot - Kłajpeda, Sopot- Kłajpeda - Sopot.
Numer ogłoszenia: 59684 - 2013; data zamieszczenia: 13.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bałtycka Agencja Artystyczna BART , ul. Kościuszki 61, 81-703 Sopot, woj. pomorskie, faks 58 5558442.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przewóz słuchaczy na zajęcia Południowobałtyckiej Akademii Teatru Niezależnego na trasie Kłajpeda - Sopot - Kłajpeda, Sopot- Kłajpeda - Sopot..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa będzie realizowana w następujący sposób: a) Transport autokarowy słuchaczy w liczbie ok. 25 osób z Kłajpedy do Sopotu i z powrotem. Liczba km. dla danej trasy w obie strony 1450 km. TERMIN WYKONANIA: rozpoczęcie realizacji usługi : 14.03..2013 (wyjazd z Kłajpedy w godzinach wieczornych) Powrót z Sopotu do Kłajpedy dnia 19.03.2013 w godzinach popołudniowych b) Transport autokarowy słuchaczy w liczbie ok.35 osób z Sopotu do Kłajpedy i z powrotem. Liczba km dla danej trasy w obie strony 1450 km. TERMIN WYKONANIA: rozpoczęcie realizacji usługi: 11.04.2013 ( wyjazd z Sopotu w godzinach wieczornych). Powrót z Kłajpedy do Sopotu dnia 16.04.2013 w godzinach popołudniowych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 14.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom - jeśli dotyczy 2) Dokument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie - sposób reprezentacji np. umowy, pełnomocnictwa, upoważnienia (jeśli dotyczy) 3) druk oferty
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany w umowie mogą dotyczyć: 1) wysokości wynagrodzenia Wykonawcy zgodnie z postanowieniami ust. 2 i 3, 2) udziału podwykonawców przy realizacji zamówienia, 3) udziału podmiotów trzecich przy realizacji zamówienia 4) zakresu zamówienia, 5) w przypadku zmian przepisów prawa, które weszły w życie po zawarciu Umowy, a które powodują konieczność zmiany postanowień Umowy 2. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w przypadku zmniejszenia ilości wyjazdów - w przypadku rezygnacji z danego wyjazdu wynagrodzenie zostanie pomniejszone o wartość usługi z której zrezygnowano, zmiany podatku VAT. 3. Zmiana wysokości wynagrodzenia gdy z przyczyn związanych z procedurą udzielania przedmiotowego zamówienia, umowa zostanie zawarta w terminie uniemożliwiającym realizację umowy w pierwotnych terminach - w przypadku konieczności rezygnacji z danego wyjazdu wynagrodzenie zostanie pomniejszone o wartość usługi z której zrezygnowano. 4. Udział podwykonawców może nastąpić za zgodą Zamawiającego i w przypadku: 1) skorzystania z podwykonawców w realizacji zamówienia mimo iż w złożonej ofercie wykonawca nie przewidywał realizacji części zamówienia w podwykonawstwie 2) zmiany zakresu części zamówienia realizowanych w podwykonawstwie. 5. Zmiana udziału podmiotów trzecich może nastąpić w przypadku: 1) skorzystania z podmiotów trzecich w realizacji zamówienia, mimo iż w złożonej ofercie wykonawca nie przewidywał realizacji części zamówienia z pomocą podmiotów trzecich 2) zmiany zakresu części zamówienia realizowanych za pomocą podmiotów trzecich. 6. Zmiana zakresu zamówienia może nastąpić za zgodą Zamawiającego w przypadku: 1) rezygnacji z danego wyjazdu w stosunku do wyjazdów podanych w SIWZ (ilości wyjazdów podanych w SIWZ) 2) zmiany kierowców 3) zmiana terminów wyjazdu w stosunku do terminów wskazanych w SIWZ 4) zmiany autokarów za pomocą których Wykonawca zobowiązał się świadczyć usługę ( pojazdy muszą spełniać wymogi SIWZ) 5) konieczności zmiany poszczególnych terminów realizacji umowy w sytuacji gdy z przyczyn związanych z procedurą udzielania przedmiotowego zamówienia , umowa zostanie zawarta w terminie uniemożliwiającym realizację umowy w pierwotnych terminach. 7. Warunki dokonywania zmian: 1) inicjowania zmian na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, 2)w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bart.sopot.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Sopockiej Sceny Off DE Bicz- TEATR NA PLAŻY ul. Mamuszki 2, 81-718 Sopot( w biurze Teatru Na Plaży).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Sopocka Scena Off DE Bicz- TEATR NA PLAŻY ul. Mamuszki 2, 81-718 Sopot - biuro Teatru na Plaży..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Świadczenie usługi przewozu słuchaczy na zajęcia w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Południowobałtycka Akademia Teatru Niezależnego - narzędziem zmian społecznych Programu Południowy Bałtyk, Priorytet 2.4 Local Community Initiatives..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ODPOWIEDZI NA ZADANE PYTANIA
Zamawiający na podstawie art. 38 ust 2 ustawy prawo zamówień publicznych udziela odpowiedzi na zadane w postępowaniu pytania:
Pytanie:
Czy obie części zadania należy traktować jako nierozłączną całość i składać jedną ofertę, czy można składać dwie oddzielne oferty (na część marcową i część kwietniową).
Odpowiedź :
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych np. osobno na część marcową i osobno na część kwietniową. Oba przejazdy stanowią jedno zamówienie, stanowią nierozłączną całość. W druku oferta Wykonawca podaje jedynie koszty przejazdu w rozbiciu na przejazd marcowy i przejazd kwietniowy.
Pytanie:
Odpowiedź :
Niniejsze odpowiedzi są wiążące dla wszystkich wykonawców i stanowią integralną część SIWZ.